Tuesday, August 4, 2009

Laser assisted liposuction

Tahukah anda bahawa sekarang , procedur liposuction adalah antara procedure yang paling banyak di lakukan di Amerika Syarikat. Sebenarnya , sekarang laser assisted liposuction adalah satu procedure yang sangat selamat di lakukan , sehinggakan boleh di lakukan di office base clinic. Namun begitu 2 kes kematian yang berkaitan dengan procedure liposuction menyebabkan orang takut untuk menjalani prosedure liposuction.
Untuk pengetahuan semua , 2 kematian tersebut adalah akibat komplikasi dari General Anaesthesia dan Sedation. Bukan di sebab kan procedure liposuction. Jika proses General Anaesthesia dan sedation tidak dilakukan , maka liposuction adalah sangat selamat.
Di Thalia Clinic , kami melakukan prosedur Laser Assisted liposuction dengan menggunakan laser SMARTLIPO . Sebenarnya procedure yang di lakukan adalah limited kepada body contour atau pon membentuk tubuh badan . Jika procedure untuk MENGURUS kan badan , mungkin antara procedure yang sesuai adalah gastric banding ..
Walaubagaimanapun , laser dari smartlipo ini , mencairkan lemak dan membantu doktor untuk membuang sel lemak dari bahagian tertentu untuk Selama lama nya.


4 comments:

  1. salam dr..
    nak tanya berapa kos untuk rawatan ni?
    berat saya 75kg tinggi 158

    ReplyDelete
  2. I very much agree with what you wrote in this article, this is information that I had been looking for, thank you because you are willing to share with us.
    Need any managed services visit us

    ReplyDelete
  3. Hi, This is really great information found here, Thanks very much for the share. Keep posting.
    Liposuction Malaysia

    ReplyDelete
  4. Berapa ye kos nye jika berat 93 kg dn tggi 153

    ReplyDelete